Pekmezli Soslu Muhallebi




Sütlü tatlılar en sevdiğim tatlılardan biridir. Kış geliyorken muhallebiye pekmez dokunuşu ile sıcacık nefis bir lezzet kattık. Şimdiden söyleyeyim. Çikolata sos mu pekmez sos mu diye soracak olursanız kesinlikle pekmez derim. O kadar güzel oldu.

Malzemeler:
4 Su Bardağı Süt
4 Silme Çorba Kaşığı Un
5 Çorba Kaşığı Şeker
200 ML Krema
Her bir kase için 2-3 kaşık Pekmez

Yapılışı:
Dilerseniz muhallebiyi yumurta ile de yapabilirsiniz ama ben kullanmadım. Tencerede süt, un ve şekeri karıştırarak pişirdim koyulaşınca altını kapattım. Biraz soğumaya bıraktım. Ilıyınca kremayı ekleyip mikser ile yüksek devirde çırptım. Kaselere boşalttım ağızlarını kapatıp dolaba soğumaya bıraktım. Servis yapmadan önce üstüne iki kaşık pekmez döktüm. Bu kadar basit ama ama leziz mi leziz bir tatlı oldu.

Afiyet olsun

Popüler Yayınlar