Tost Ekmeğine Karamelize Soğanlı Mini Tart



Bu mini tartları aslında Portekizli bir kadının instagram hesabında görmüştüm. Alt taban hamuru yerine tost ekmek kullanma fikri çok cazip geldi ve ben de tost ekmeği kullanarak bakalım neler yapabileceğim deyip mutfağa bir girdim ve bu güzellikle çıktım. İç dolgusunu siz istediğiniz gibi hazırlayabilirsiniz ama ben karamelize soğanı çok sevdiğim için ilk denememi karamelize soğan ve füme hindi etinden yana kullandım. Siz sadece peynirli de yapabilirsiniz.Kesinlikle denemelisiniz diyorum ve hemen tarife geçiyorum.

Malzemeler
12 Dilim Tost Ekmeği
2 Soğan İnce ince dilimlenmiş
2 Adet küp Şeker (Soğanı karamelize etmek için ben esmer şeker kullandım)
1 Adet Kırmızı Biber
2 Dilim Hindi Füme Eti (Opsiyonel)
2 Adet Yumurta
100 Ml Krema (Yarım Paket)
200 Gr Peynir (Ben beyaz peynir kaşar peynir karışık kullandım)

Yapılışı:
Önce iç malzemesini hazırlayalım. İncecik kıyılmış soğanı hiç karıştırmayı bırakmadan şekerle birlikte en az 5 dakika kavurdum Karıştırdığımız sürece soğan yanmıyor ve çok güzel karamelize oluyor. Sonra rendelenmiş peynirleri krema, yumurta ile çırptım ve içine ılımış soğanı minik minik doğradığım kırmızı biberleri kattım. İç malzemeyi hazırlamak bu kadar basit. Gelelim taban kısmına. Muffin kaplarını yağlayıp tost ekmeklerini içine bastırarak yerleştirdim. Merak etmeyin parçalanmaz parçalansa da o kısma minik ek yaptım oldu bitti. Tost ekmeklerinin içine kaşıkla iç malzemesini paylaştırdım. En son üstüne rendelenmiş kaşar peyniri ekip fırında 170 derecede üstü kızarıncaya kadar pişirdim. Sonuç  mü-kem-mel !!
Afiyet olsun

Popüler Yayınlar