Fıstık Ezmeli ve Muzlu Rulo Ekmek

Görüntüsünden lezzeti anlaşılıyor mu bilmiyorum ama bu tarif farklı malzemelerle bir çok defa daha uygulanacaklar arasına girdi. O kadar nefis oldu ki tadına bakma aşamasında bu tabaktakiler ortadan kayboluverdi. Hemen kafamda "bunu patatesle yapsam, peynirle yapsam acaba çilekle nasıl olurdu.." gibi bir takım deli sorular uçuşmaya başladı. Yapımı çok basit ve çok keyifli
Malzemeler

Kare Tost Ekmek (Dilim sayısını siz belirleyin ben 8 dilim ekmekle yaptım)
Muz
Fıstık Ezmesi

1 Adet Yumurta
2 Çorba kaşığı Süt
Kızartmak için yağ
Üstüne Pudra şekeri ve Tarçın

Yapılışı

Önce ekmeklerin kenarlarını incecik kesip çıkarttım Ortada kalan beyaz pamuk gibi kısmını bir oklaa yardımızla iyice incelttim. Sonrasında içine Fıstık ezmesini sürüp minik küplar halipnde doğradığım muzu ilave ettim. Ekmeği rulo yaptım.
Bir kase içinde yumurtayı çırptım ve içine sütü karıştırdım. Bu ruloyu yumurtaya bulayıp kızgın yağın içine attım.
Bir başka tabak içinde pudra şekeri ve tarçını karıştırım. Kızarttığım ruloları tabaktaki şeker- tarçın karışımına buladım.
İşte bu kadar basit ama bir o kadar leziz bir tatlı tarifi. Şimdi aklıma geldi peki ya çikolata ve fındık parçaları ile nasıl olur ki :)
Afiyet olsun



Popüler Yayınlar