Sebzeli Tavuklu Penne Makarna

 

Bolonez soslu spagettiye rakip olacak bir lezzet istiyorsanız bu makarna tarifini bir kez olsun denemenizi öneririm. Tek başına bir ana yemek olarak değerlendirebilirsiniz. Hem yapımı kolay hem de leziz. 
4 kişi için:
1 Adet Orta Boy Kabak
1 Adet Adet Havuç
1 Adet Kapya Biber (bu yaptığımda yoktu ama orijinal tarifimi bozmak istemedim)
2 Domates
1 Dolu Kaşık Salça
1 Avuç Dereotu
150-200 Gr Minik Küpler Halinde Doğranmış Tavuk Göğüs Eti
Zeytinyağ
Tuz ve Makarnanın Pişirme Suyu
Dilerseniz Pul Biber

Yapımı: Makarnayı paketin üstündeki gibi haşlayın (Ben 2/3 Paket Penne Makarna Kulladım) Biraz diri kalacak şekilde haşladım. Makarna haşlanırken kabar ve havucu rendeledim ve bir tavada zeytinyağında kavurmaya başladım biraz kavrulunca üstüne domates ve salçayı ekledim. Başka bir tavada tavuk etinin suyunu çekinceye az bir zeytinyap ile kadar kavurdum. Sonra bu sebzeli karışımın içine döktüm. Biraz karıştırıp üstüne makarnanın suyunu ilave ettim.Püre den biraz katıca kıvamda olacak. en son içine dereotunu da ekleyip altını kapattım. Süzdürdüğüm makarna ile karıştırıp servis ettim. Afiyet olsun

Popüler Yayınlar