Şeftali ve Limonlu Yağsız Kek


Yazın günlük güneşlik günlerine yakışan bir tarif. Hafif, meyveli ve dondurma ile harika bir seçenek. üstelik yağsız olması yerken sizi epeyce suçluluk duygusundan kurtaracaktır.Bu karede tek eksik arkada görülmesi gereken yeşil bir bahçe ve deniz manzarası. Yapılması toplam 10 dakikanızı almayacak bir tarifle karşınızdayım

Malzemeler

2 Adet Yumurta
1 Su Bardağı Şeker
1,5 Su Bardağı Un
1 Su Bardağı Sulu Yoğurt
1 Adet Kabartma Tozu
1 Adet Vanilya
1 Adet Limon Suyu ve Rendelenmiş kabuğu
3 Adet Şeftali

Yapılışı :

Önce yumurta ile şekeri çırptım.Arkasından yoğurdu ekleyip çırpmaya devam ettim. Un, vanilya, kabartma tozunu katıp bu kez mikser yerine kaşık ile karıştırdım en son limon suyunu ve limon rendesini ekledim. Yuvarlak bir kalıba (benim kalıbım 23 cm idi) altına yağlı kağı sererek bu kek karışımını döktüm ve üstüne ince dilimlediğim şeftalileri ortadan başlayarak dizdim. Fırında 170 derecede pişirdim. Dokuu sünger gibi yumuşacık oluyor. Bu kadar basit ama bir o kadar lezzetli bir kek.
Afiyet olsun

Popüler Yayınlar