Havuç Kızartması



Benim çok sevdiğim bir kızartma tarifini paylaşmak istiyorum. Bu şekilde yaptığınız takdirde havuç hiç yağ çekmiyor. Bazen başka kızartmalarla beraber ana yemek olarak bazen de meze olarak yapıyorum. Malzeme listesi vermeye gerek duymuyorum çünkü havuç, yoğurt ve sarımsak. Dilerseniz maydanoz ile süsleyebilirsiniz.

Yapılışı:
Havuçları ikiye üçe bölüp haşlıyorum. Çatal batacak kadar haşlanan havuçları dilimliyorum. Teflon tavaya sıvı yağ koyup içine iki de böldüğüm iki diş sarımsak atıyorum sarımsak biraz kızarınca tavadan alıyorum ve o yağın içinde havuçları kızartıyorum. Üstüne yoğurdu az su ile çırpıp kıvamını açıyorum.Tabağa aldığım havuçların üstüne az tuz sonrada yoğurdu döküyorum. En son da maydanoz ile süsledim. İşte bu kadar kolay ama leziz bir tarif.
Afiyet olsun


Popüler Yayınlar