Mantar Sote


Mantar soteyi et yemeklerinin yanına çok yakıştırırım Bu tarif çok lezzetli ve de hafif bir tariftir.

Malzemeler:
300 Gr Mantar
5 Adet Yeşil Biber
2 Adet Kırmızı Biber
2 Adet Doğranmış Domates
Zeytinyağ
Üstüne kekik, az nane ve de bir avuşç kacarmaydanoz 

Yapılışı:

Büyük bir kasenin içine suyu doldurup yarım limon sıkıyorum ve başka bir su dolu kasede ovarak yıkadığım mantarları limonlu suyun içine atıyorum ki kararmasınlar. Bütün mantarları temizledikten sonra yıkayıp biçakla ince ince doğruyorum. Zeytinyağını çok kızdırmadan hemen mantarı ekliyorum o kendi kendine suyunu bırakıp çekinceye kadar biberleri doğrayıp içine attım. Biberlerle pişerken kabukları soyulup doğranmış domatesleri ekledim. 4-5 dakika daha pişirdim ocaktan alıp üstüne iki kaşık zeytinyağ gezdirdim. Sonra kekik nane ve maydanozu ekledim. İşte bu kadar basit ve güzel bir tarif.

Afiyet olsun.

Popüler Yayınlar